Henry King
Robert Fulton asmatzaile eskoziarra New Yorkera heldu da 1807. urtean garraioa bizkortuko duen lurrunontzi bat eraikitzeko intentzioarekin. Denek barre egingo diote, Pat O'Grady ostalersak izan ezik, Fultoni aterpea eta diru-laguntza eskainiko diona. Charles Browne, Paten senargaia, ez dago gustura egoera honekin eta, eskualdeko marinel gehienak bezalaxe, Fultonen lurrunontziak langabe utziko ote dituen beldur da.