Henry King
Chad Hanna, New Yorkeko herriska bateko tabernako morroia, zirku ibiltarian zaldizko diharduen Albany Yatesekin maitemindu da. Hainbeste erakartzen du ezen zirkuarekin bat egitea erabakitzen duen, eta bertara biltzen zaie Caroline ere, aita menderatzaile batengandik ihes egindako neska ederra. Dena primeran doakie, harik eta Shepley, arerio den zirku baten jabeak, Albanyri diru gehiago eskaini eta neskak honekin alde egingo duen arte.