Henry King
Tim Bakerrek, Atlantikoaren alde batetik bestera hegazkinak garraiatzen dituen amerikar pilotu lotsagabe batek, urteak atzera abandonatutako neskalagun Carol Brown korista topatuko du Londresen bonbardaketa batean. Neska txunditzeko itxaropenaz, Tim Erresuma Batuko Aire Armadan sartuko da, gerrarekiko duen jarrera dela eta, gainerako hegazkinlarien gaizki ikusia bereganatuz, harik eta Carolek pikutara bidaltzen duen arte. Dena aldatuko da Baker borrokan hasi eta balio handikoa dela erakusten duenean.