Henry King
Henry Morgan urkatik indultatu eta Jamaikako gobernadore izendatzen dute Karibeko urak piratez garbitu ditzan eta Ingalaterraren eta Espainiaren arteko bakealdia iraunarazi dezan. Erregearen barkamena eskaintzen zaie piratei, baldin eta lapurretak bertan behera uzten badituzte. James Waring Morganen lagun pirata horietako bat, lehengo gobernadorearen alabarekin, Margaret Denbyrekin, maitemindu da. Billy Leech eta Wogan pirata arnegariek Morganen aginpideari uko egiten diote.