Henry King
Bigarren Mundu Gerra bukaeran, Joppolo komandanteak administrazio zibila berrezarri behar du Italiako herriska batean. Gose diren hiritarrek alkate ohi faxista lintxatu dezaten eragotziko du, baina Mussoliniren beste jarraitzaile batzurekin zorrotz jokatuko du. Bestalde, hirira horniketak iritsi daitezen lortu beharko du tropen mugimenduak oztopatu gabe. Bere kargura dauden pertsonen aldeko keinu gisa, Joppolo lapurtu duten elizako kanpai ikaragarria aurkitzen saiatuko da.