Henry King
XVI. mendeko noblezia espainiarreko Pedro de Vargas gaztea heresiaz akusatu du Diego de Silva inkisidoreak. Hamabi urteko bere arreba hil arte torturatu dutenez, bere lagunek ihes egiten laguntzen diete berari eta gurasoei. Behin gurasoak Espainiatik kanpo salbu daudenean, Mundu Berrira ospe eta aberastasun bila doan Cortezen armadan sartuko da Vargas, arrebaren hilketagatik mendeku noiz hartuko zain. Kapitain mailara igoko dute, baina Mexikorantz doazela, De Silva agertuko da soldaduen artean egon litezkeen heretikoak atzematera.