Henry King
Hod Stillwell arrantzalearen bizitza zeharo aldatuko da langile soziala den bere neskalagun Annek Donny Mitchell umezurtza etxean hartzera behartzen duenean. Dirudienez, harrera-etxera bidalitako gaztea istilutan sartu eta lapurretan harrapatu zuten. Stillwell gaztearen adiskide egingo da beste arrantzale baten, Joe Sangerren, laguntzaz, eta Donny semetzat ere hartuko du.