Henry King
Italiako Errenazimentua bitartean, Zesar Borgia azpikariak Andrea Orsini gortesau handinahia hiri-estatu batean infiltratu du gero berak boterea eskuratu ahal izateko. Hiriko agintaria Varano konde onbera da, bera baino askoz gazteagoa den Camilla izeneko emaztea duena. Orsini neskarekin maitemindu eta ez da haiek saltzeko gauza izango. Zesarrek hiria erasotu eta Varano kondeak bizitza galduko du. Andreak Borgiatarren aurka asaldatu ondoren, oinazeak eta irainak jasango ditu, baina ihes egitea lortuko du eta Zesarren armada garaitzeko itzuliko da.