Henry King
William Thompson predikari ibiltaria eta honen emazte Mary Elizabeth Georgiako Blue Ridge mendietako komunitate txiki batean kokatu dira. Bikote gazteari sortzen zaizkion arazoak Williamek bere ontasunaz konpontzen ditu, Mary ederrak bere ondoan irmo dirauen bitartean. Izurri batek biztanleen artean sarraskia eragiten duenean beren sendotasuna erakutsi beharko dute; Williamek eliza ospital bihurtzea eskainiko du eta bertan nekaezin jardungo dute Maryk eta biok mendietako sendagile bakarrari lagunduz.