Henry King
Dabid erregea Jerusalemera itzuli da erasoaldi batean Uriasi bizitza salbatu ondoren. Dabidek Betsabe ikusi du aldameneko etxean bainu bat hartzen, eta Uriasen emaztea dela jakinarazi diote. Berehala maitale bihurtu dira. Euriak atertu du eta gosea zelatan dago, Dabiden ustez Jaungoikoa bere bekatuengatik zigortzen ari zaiolako. Betsabek bere seme bat erdituko duela esan dio eta, adulteriogile denez, hil arte harrikatuko dutela. Dabid erregeak gerrara bidaliko du Urias, bertan hilko duten itxaropenaz.