Henry King
Ben Halper XX. mende hasierako herriska bateko bizargina da. Asper-asper eginda dagoen Nellie bere emazteak hiri handi batean bizitzea du amets eta elkarren izaera ezberdinak beren bikote-bizitzan arazo iturri dira. Emakumeak amorante batengatik senarra utziko du baina tren-istripu batean hilko dira biak. Halperrek bakarrik ahal bezala heziko ditu bere bi semeak, baina zaharrena Chicagon gangster bihurtuko da eta banden arteko liskar batean bizitza galduko du.