Harry Street idazlea larri zauritu da ehiza-istripu batean Afrikan. Sukar-ametsak jota dagoela, bere lehen emazte eta maitasun handia, Cynthia Green, gogoratuko du, munduan zehar bere nobeletarako istorioen bila ibiltzeagatik galdu zuena. Harryk nobelagile handia izan nahiko luke baina, eleberri arrakastatsuak idatzi dituen arren, arrakastak bere talentua galzorian jarri duela somatzen du nonbait. Baztertu samarra daukan bere emazte Helen, idazlearen bizi-gogoa eusten saiatuko da laguntza iristen den bitartean.