Henry King
Alan King Peshawarko (India) goarnizioara hornigaiak garraiatzen dituen britainiar Armadako kapitain mestizoa da. Bidean, Kingen haurtzaroko lagun Karram Khan traidoreak eraso egingo die. Maitland jenerala da Peshawarko ofizial agintaria, bere alaba Susan berarekin eraman duena. Britainiar ofizialak ez dira King kapitainarekin fidatzen odol nahasikoa baita, Maitland jeneralak ordea haren historia militar bikainari baino ez dio erreparatzen, nahiz eta alaba Susanek harekin duen maitasun-harremana ez duen atsegin.