Henry King
Patataren goseteak Irlanda gogor astindu du eta milaka pertsonek emigratu beharko dute, horien artean Hego Afrikarantz abiatuko diren Katie O'Neillek eta honen senar Shawn Kildarek. Hara heldutakoan, Kildare zuluen erasoaldi batean hilko dute eta Katie Irlandan begiz jo zuen Paul Van Riebeck boer buruzagiarekin elkartuko da. Neke asko eta gorabeherak ugari jasan eta gero, Katie Van Riebeckekin bizitzen jarriko da, Orange Estatu Librea azkenik errealitate bihurtu baita.