Henry King
Jim Douglass herrira heldu da ustez bere emaztea bortxatu eta hil zuten lau gaizkileak urkatu aurreko gauean. Laurek ihes egingo dute eta Douglass atzetik segika doakie, denak banan banan akabatuz, eurek errugabeak direla dioten arren. Azkenean, azken iheslariak hiltzailea Douglassen konfiantzazko auzotar bat izan dela konbentzituko du eta honek bere artean pentsatuko du bera ere ez dela kriminalak baino hobea.