Henry King
20ko urteetan, emozio-desoreka larriak dituen emakume aberatsa da Nicole, Dick Diver bere psikiatrarekin eskontzen dena. Nicolek Rivieran duen etxean bizi dira eta bizitza sozial handia dute, medikua bere gaitasun intelektuala galduz doala. Nicole indartu ahala, doktoreak emaztearekiko duen beharra gero eta handiagoa da emozionalki nahiz ekonomikoki. Nicolek dibortzioa eskatzen dio bere amorantearekin ezkondu ahal izateko.