Henry King
Shelby andreak eginahalak egiten ditu lanik txarrenetan bere semeek denetik izan dezaten. Krudela eta axolagabea den seme zaharrenak pobreen egoitzara bidaliko du ama, alabaina, bihotz oneko eta errukiorrago den seme gazteenak ama dohakabeko bizitza horretatik libratuko du azkenik.