Henry King
Nora Trinell, jada zahar samarra den maistra bat, Dewey Roberts presidentetzarako hautagaiarekin hitz egiteko zain dago. Itxaroten dagoen bitartean, Norak Dewey gaztea 1916an bere ikasle zeneko garaiak gogora ekartzen ditu, mutilari maistra erakargarri zitzaion sasoi hura. Norak arreta berezia eskaini eta bere ametsak gauzatu zitzan adoretu zuen; baina Nora beste irakasle batekin zegoen ezkonduta, Dan Hopkinsekin. Danek kanadiar armadan izena eman zuen, Lehen Mundu Gerrako frontera joan, eta borrokan hil zen.