Hiri oso bat ahotsik gabe geratu da eta negu luze eta gorri etengabean bizi da. Eskrupulurik ez duen gizon maltzur batek, T.V. jaunak, hiri hau adoretzen duten irudien eta bere ezaugarri pertsonala duten produktuen kate zabal baten erabateko jabea denak, zorigaitzeko egitasmo sekretu bat aurrera atera nahi du toki horretan bizi den arima bakoitza betiko menderatzeko. Monopolio hau eraikitzeko makina arriskutsu baten sorkuntza finantzatu du, telebistako pantailatik irudi hipnotikoak igortzen dituena, bere zigiluko produktuak konpultsioz kontsumitzera bultzatuz. Makina bitxi hau ahots baten eresiaren bidez dabil, beraz, emakume eder eta liluragarri bat bahitzeko agindua emango du, hauxe baita misteriotsuki mintzamenaren dohaina gorde duen pertsona bakarra.