Otáviok hitz guztiak isilarazten ditu eta emakumezkoen edertasuna atzemateko modu berezia dauka. Pelikula hiri baten eta bertako biztanleen erradiografia aztoratzailea da, idatzitakoaren, hizkien, grafismoen erruz gaixoturik. Idatziak, grafikoak, irudipenak itotzen gaituzte. Gaitz hori sakon jasaten dugu. Eta pelikulak zera dio: ?Gaur honela bizi gara?; ez du azalpenik ematen, ez du analizatzen, geure gaixotasunarekin aurrez aurre bakarrik uzten gaitu. Aspalditik datorren eritasun bat da, pixkanaka barrua jaten diguna.