Baixio das Bestas mendetako kulturan bere horretan iraun duen komunitate txiki bat da, berezko aginteak eta moralitateak geldiarazi duena: kultura lur-jabe dekadente bat. Herriska hau inguratzen duten hirigune txikiek etorkizunaren eta aukeren nolabaiteko ideia erakusten dute. Aiton Zaharra, Heitor, moralista anbiguo bat da edozein gauzatan autoritate eskasia ikusten duena. Auxiliadora bere bilobaren bakardadean sartuz diru apur bat ateratzen du. Baixio das Bestas barrutiko hiri batean bizi den gaztea da Cícero. Bertako familia ezagun baten semea da. Auxiliadora begiz jotzen duenean, hura bereganatzeko grina menderaezina piztuko zaio. Haren jabe izan nahi du kosta ahala kosta. Norgehiagokak erabakiko du Auxiliadoraren zoria.