São Paulo, langile-auzo bat. Duela 20 urte taxilari batekin ezkondutako Alicek apaindegi batean egiten du lan. Janaria eta etxeko lanak egiten nahiz arropa garbitzen duen bitartean egun osoan bere irratsaiorik gustukoena entzuten egoten den Aliceren ama beraiekin bizi da. Baita Alice eta Lindomarren hiru semeak ere. Senar-emazteen harremana krisian dagoen arren, Lindomarrek ez ditu neska gaztetxoekin dituen amodio-istorioak ezkutatzen. Semeek ez diote amari kasu handirik egiten, eta amonari ere ez diote batere begirunerik. Alicek lanean bizi duen emakumezko munduaren eta etxeko gizonezkoen trinkotasun indartsuaren artean alde handia dago. On puska da bera, baina traizio egiteko sortzen zaion aukerak sumatu ezin zituen beste traizio batzuk emango dizkio ezagutzera.