Bi emakumeen arteko harreman intimo eta naturalistari buruzko istorioa. Gaixotasun bat, apartamentu bat eta musika. Gaur egungo emakume-arimaren paisaje itzel eta konplexura zabaldutako leihatila. Ekoizpen honen lehengaiak, 20 orrialde eskaseko gidoia, 24 orduko filmaketa, hiru kamera digital eta filmatzen hasi arte elkar ezagutzen ez zuten bi aktoresa. Txileko gazte zinema berriaren proposamen ausarta.