Zine-ikasle bat presoen emazteei buruzko tesia egiten ari da. Elkarrizketa baten truke preso duen semea bisitatu dezan eskatzen dion emakume bat ezagutu du. Neska xantaia saihesten saiatu bai; baina azkenean espetxean sartuko da eta euren munduak aurrez aurre kontrajarriko dira.