Mallorcako herri bat. Alemaniar langile berri bat. Hitzez adierazi gabeko susmo bat. Eutsi beharreko lanpostu bat. Berak egin ez duen zerbait leporatzen diotela sumatu eta inork zalantzan jartzen ez duen bere errugabetasuna frogatzen saiatuko den gizon baten istorioa da Yo. Egoera honi irtenbide bat emateko bere ahaleginek benetako arazoari aurre ematera derrigortuko dute: bere buruari berari.