Bazen behin etxe bat Itsasoaren erdian non emakume bat zain egoten zen biolontxelo malenkoniatsu bat jotzen. Bere maiteari itxaroten, bere margolanetan amesturiko medusen, itsas izarren eta mila koloreko arrainen artean nabigatzeko marinela izan nahi zuen pintoreari. Lilurapen honek itsas-sakontasunaren edertasun zirraragarria eta bertako misterioak ezagutzeko bidaia batean abiaraziko zuen, eta honen ondoren, ez batak, ez besteak ez zuen jakingo berriz elkar ikusterik izango ote zuten.