Benito Lacunzak, Madrilen nekez bizi den hogeita hamar urte inguruko alfer eta zurrulak, egun batzutarako Lizarra bere jaioterrira itzuli beharra dauka, eta bertan Lalo bere anaia, on puska eta ia mistikoa dena, Nines, bizitzak zartatutako ama ezkongabe batekin ezkontzekotan dagoela jakingo du. Benitok hori eragotzi nahi du nola edo hala, baina hori ezinezkoa gertatuko zaio autista samarra den Ninesen alaba, Ainara, ezagutu eta honekin adiskidetasun harrigarri bat hasi orduko.