Víctor eta Laura (zine-zuzendari bat eta bere laguntzailea) galiziar kostaldeko herriska batera doaz bidaian gauza arrunten maitasuna eta edertasuna harrapatzea helburu duen asmo handiko zine-proiektu bat burutzekotan, baina ez dute berau bukatzea lortuko. Neska-mutiko batzuk, aldiz, euren haurren begirada irekiarekin, filmatutako material horrekin zuzendari helduaren anbizioak lortu ez duena erdiesten saiatuko dira: bizitza atzematea.