Hau istorioen historia bat da. Geure ahanzturan bizi diren pertsona haienganako hurreratze bat da. Ezaxolagatik mutu geratu ziren horiei hitza emateko nahia. Eta begirada beti haiengan izan zuten beste pertsona horiei eginiko omenaldi apala. Baina batik bat benetako protagonista bakarrak ikusgai egiteko bost zuzendarien borondatea da, ikusezinak direla uste izan eta hori sinesten jarraitu nahi dugun horiek. Isabel Coixetek Boliviako ?chagas? delakoa aztertzen du; Mariano Barrosok, Afrika Erdiko Errepublikako loaren eritasuna; Fernando León de Aranoak, Ugandan gerra-helburu bihurturiko zibilak; Javier Corcuerak, indarkeriaren ondorioak Kolonbian; eta Wim Wendersek, sexu-erasoak Kongon.