Philippe Garrel
Pascal eta Christiane, bi nerabe, etxetik alde egin, automobil bat lapurtu eta hiriko aldirietako etxetzar bateraino heldu dira. Beren jolasak eta bakoitzak bere familian dituen arazoei buruzko hizketaldiak, beraien inguruko pertsonei egindako elkarrizketekin aldizkatzen dira, iheslari bien jarrera ulertzeko ahaleginean.