Philippe Garrel
Bikote bat basamortuan barrena dabil. Dirudienez neskak mutilari botatzen dio bere egoeraren errua eta arnasa hartu ezinik dagoela oihukatzen du. Hark entzungor egiten dio. Mutiko bat suzko zirkulu baten barruan gelditu den zaldizko bati so geratu zaio. Bilutsik dagoen arkulari bat bere ontzian hondatza batera heldu eta lurraldea esploratzen du. Bertan emakume bat eta ume bat topatuko ditu paraje izoztu baten erdian.