Philippe Garrel
Ilunkara dagoen gela batean, ohe gainean, beltzez jantzitako emakume bat zigarro bat erretzen dago, irakurtzen, altxa eta oinez egiten du, teklatu batean nota bakan batzuk jotzen ditu. Gizon bat, hau ere bakarrik, zutik dago, marmolezko zutabe baten kontra jarrita. Pintore batek bere mihiseetan lan egiten du. Garrelek loturarik gabeko pertsonaia hauen bakardadea biltzen du.