Philippe Garrel
Paris, Aljeriako gerraren garaian. Jeanek eta Mouchek banantzea erabaki dute denbora luzez elkarrekin bizi ondoren. Bata bestea gabe egotearen oinazera moldatzen diren bitartean, bakoitzak bere aldetik, independentziaren alde kolaboratzen dihardu. OASek Mouche hiltzen duenean, Jean aljeriar jatorriko neska gazte batekin hasiko da harremanetan.