Philippe Garrel
Christak abandonatu duelako lur jota, Jacquesek beste emakume bat ezagutzen du, Marie, eta honekin bizitzera doa. Pelikula beraren sormen prozesua ere jasotzen du, Philippe Garrel maiz enkoadraketan sartzen baita teknikariei argibideak emateko, euren pertsonaiak taxutzeko aktoreei laguntza emanez, edo bere bizitzaz gogoeta eginaz, harengan ohikoa denez, hauxe baita filmaren lehengaia.