Philippe Garrel
Mathieu zine-zuzendaria bere bizitzan oinarritutako film bat prestatzen ari da, bertan berak bere burua antzeztuko duelarik. Bere emazte Jeanneren rolerako, berriz, emakumezko aktore bat kontratatu du, Minouchette, eta hau Jeanneri ez zaio batere gustatu, bera ere aktore baita. Zeloek eta bizitza pertsonala eta profesionala uztartzeko zailtasunek bikotearen haustura eragingo dute.