Philippe Garrel
Paul bere emaztearekin bizi da, haurdun dagoen Fanchonekin, eta bere seme nerabearekin. Ulrika bere amoranteaz maiteminduta dago, eta harengatik bere familia ere utziko luke. Baina Ulrikak, iraganeko harreman mingarriek zaurituta, ez du Paul maite. Bere lagun Marcusentzat ere gauzak ez doaz batere ongi. Bere neska-lagunak utzi berri du, Erromara beste gizon batekin alde egin eta gero.