Bi gizon eta Porsche gorri bat. Paul Arte Ederretako ikasle gazte bat da bera baino askoz zaharragoa den emakume ezkondu batekin harreman bat duena. Serge eskarmentu handiko arkitektoari bost axola dio denak, 68ko maiatzeko gertakarietan gogotsu parte hartu eta bere emazteak bere buruaz beste egin eta gero. Autoz egindako hainbat bidaietan, biak elkarrekin hitz-aspertuan aritzen dira, bakoitzaren belaunaldien arteko ezberdintasunak agerian utziz.