Philippe Garrel
68ko maiatza. Benetako sesio batean liskartuta dabiltza polizia eta manifestari-taldeak kez eta sirena-hotsez beteriko Parisko kaleetan. François poeta gazte intsumisoak eta bere lagunak matxinadan gogotsu parte hartzen dute, iraultza gerta litekeela sinetsita baitaude. Istiluen ondoren, sistema aldatzeko zituzten itxaropenak ahituz doaz, opioak leundutako desilusiozko sasoi batean murgilduko direlarik.