Annak aktore izatea du amets. Bere familia dirudunari deus esan gabe, Kopenhagera doa bere asmo sekretua gauzatzen saiatzera. Haatik, halabeharrak ustekabe galanta emango dio: Anna haurdun dago eta neska bat erdituko du. Bere alabari behar duen guztia emateko gogor borrokatu arren, aldi berean aktore bihurtzeko bere ametsa eta alabari maitasunez eta segurtasunez beteriko ingurunea ematea lortzen ez duenez, bai berarentzat bai bere alabarentzat zoritxarreko ondorioak izango dituen ekintza bat burutuko du etsi-etsian.