Shi jn., Pekingo alargun bat, bere alaba bakarrari, Yilani, bisita egitera doa AEBetara. Yilan dibortziatu berri da eta trantze horretatik ateratzen lagundu nahi lioke. Shi jn. Yilanek senarra berreskuratu eta bere bizitza berregin dezan erabakita dago, baina dibortzioaren zergatiaz galdetzen dion aldiro hark elkarrizketa saihesten du. Harrituta, Shi jn. hirian barrena ausartu da eta Irango Iraultzatik ihesi joandako Madam adineko andrea ezagutuko du. Elkarrekin ongi konpontzen dira, harik eta Madamen semeak ama zaharren egoitza batera bidaltzen duen arte. Madamek ezagutarazi dizkion kontuei nahiz Yilanekiko haserrealdiari aurre eginez, egoera horretarako gertu ez zegoen Shi jn.-k gauzak diren bezala onartuko ditu azkenik, Yilanen jarrera, kostata bada ere, ulertzera iritsi arte.