?Aktorea naiz?, halaxe ikusten du Erni Levierrek bere burua. Jakin badaki bere urterik onenak atzean geratu direla. Buenos Airesko apartamentu batean, bera vedette protagonista izandako B serieko pelikulen horma-irudiz betetakoan, bizimodu harrigarriro arrunta du, adin ertaineko gizon batekin harreman zoriontsu eta erosoa dauka, begi publikoan irauteko web orri bat sortzen duen bitartean? baina bere iloba Anaren hamabosgarren urtebetetzerako gonbidapena jasotzen duenean, Ernik bere jaioterrira itzultzea erabakiko du. Anarentzat, gauza berriak ezagutzeko sasoia da. Ernirentzat, bere sustraietara itzultzea zaila gertatuko da.