Rainer telebista-ekoizle arrakastatsuak ez du ezer falta: sekulako soldata du, luxuzko teilatupe bat, automobil puska eta egundoko neska-laguna? Goia jo du telebista-saio ergel eta txatxuei esker. Harik eta egun batez, Pegah misteriotsuak bere autoa harenaren kontra bete-betean jotzen duen arte. Halako esperientziak Rainerren bizitza irauliko du eta telebista-katearen prime-timerako saio zentzudun bat ekoiztea bururatuko zaio. Bere saio berriaren ikusle-kopuru eskaxa ikusirik, Rainerrek bere lana utziko du programarik ergelenak gehien ikusitakoen artean mantentzen dituzten audientziak neurtzeko sistemak ikertzeko. Rainer, Pegah eta beren lagun berriak ikusle-kopurua neurtzeko kalkuluetan konspirazio bat dagoela frogatzera erabakita daude, aitzitik kateko exekutiboek ez daude hainbeste urtetan lortutakoa besterik gabe uzteko prest?