Tsim, Hong Kongeko polizia batek emakumezkoen bainugelan bideo-kamera bat erabiltzeagatik atxilotu duten Kwan izeneko gizonari ohizko aitorpena hartzen dionean, honek gizonak suntsitzeko emakume-elkarte baten mundu mailako konspirazioaren frogak biltzen ziharduela dio. Jimek ezin du jakin Kwanek zigorrari ihes egin nahi dion edo konspirazioaren teoria zentzugabe hori benetan sinesten duen; baina Kwan bere aitorpenaren frogekin desagertzen denean, Jim erakunde hori egiazkoa dela jabetuko da, eta ez hori bakarrik, gizarteko maila guztietan infiltratuta dagoela, baita polizian ere. Berak jakin gabe, Cheung bere emaztea ere taldeko kide izana da, baina Tsim maite zuelako utzi zuen. Arrastoak aurkitzeko irrikitan eta norekin fidatu ez dakiela, Tsimek Pun, Kwanen emazte ohia, zaintzapean jarriko du, eta elkarrekin harreman sutsu batean endredatuko dira, erakundeak honen berri izango du, ordea. Cheungek zer egingo du orain, taldeak haiekin berriro bat egin dezan eskatzen dionean?