1945ean, Parisko kanpoaldean kokaturiko Drancy kontzentrazio-eremuan atxikitako Jakob Bronski disidente gazteak bi ume hartu ditu bere babespean, Melanie eta Christopher. Berrogei urteren buruan, ustez Drancytik Auschwitzera eraman eta bertan akabatu zuten Jakob, orain gizon edadetua dena, bizirik dagoela jakingo du Melaniek. Berehala Jakob berarekin eta bere familiarekin Kanadako beraien etxaldean bizitzera gonbidatuko du. Melanieren ezusterako, Jakob Chistopherrekin azalduko da, eta biek elkarrekin benetan batzen dituen loturari aurre egin beharko diote. Iragana orainaldian lehertuko da amodiozko istorio samur eta ustekabeko moduan, beren bizitzak eta inguruan dituztenenak aldatuz.