1950eko Alabama landatarrean, Honeydripper Lounge izeneko taberna baten jabe den Tyrone piano-joleak bere aretoa hondamenetik salbatzea espero du garaiko blues gitarrista ospetsuena kontratatuz, Guitar Sam. Irrikaz espero den emanaldia baino egun pare bat lehenago hain juxtu, Sonny gitarrista gaztea helduko da herrira lan bila, Tyroneri laguntza eskatuko dio baina sheriffak berau atxilotu eta kotoi biltzera bidaliko du. Kontzertuaren eguna iristean, musikaria ez da agertuko behar lukeen trenean. Tyronek bere zoria aldatzeko aukera bikain hori galdu nahi ez badu konponbide bat aurkitu beharko du nahitaez, taberna hondamenditik salbatu eta musika aro berri bat zabaldu ahal izateko.