Alargundu berri den Andreas apaiz gaztea, Danimarkako hiri txiki bateko bere parrokia berrira iritsi da bizilagunekin haserretutako aurreko erretorea ordezkatzera. Italierako gau-ikastaro batean izena ematen du, bertan bizitzak zartatutako pertsona talde bat topatuz. Ikastaroa aurrera joan ahala, guztiek bizi kemena aurkitu eta euren etorkizuna argi baikorrago batez ikusiko dute.