Umore beltz zentzugabeko bineta bereizien sail baten bitartez, pelikulako pertsonaiak lekuko izango dira auto-ilara ikaragarri batean, enplegatu baten kaleratze patetikoan, kale jendetsu batean gertaturiko inmigrante bati eginiko eraso bortitzean, gaizki ateratzen den magia trikimailu batean... Kaos honen erdian, Karlen irudia gailentzen da, bere altzari-dendako asegurua kobratzearren berak eragindako sutearen kedarrez estalita.