A Hole in My Heart aita bati eta bere semeari, neska bati eta lagun bati buruzko pelikula da. Aitak pornoaren industriarako lan egiten du, bere apartamentuan etxeko pelikula pornoak eginaz. Semeak bere aitaren bizibidea gorroto du eta bere logelan eta imajinazioan gordeta ematen du denbora ia osoa. Neska eta laguna iritsi berriak dira aitaren apartamentura film berri bat filmatzera.