Roy postariak ez du inolako etika profesionalik, jendearen gutunak irekitzen ibiltzen baita. Egun batez, Line izeneko neska misteriotsu eta xarmagarri batek giltzak buzoian jarrita ahazten ditu. Bitan pentsatu gabe, giltzak hartu eta neskaren etxebizitzan sartzen da. Etxeko ataria zeharkatu orduko, Royren bizitzak erabateko aldaketa izango du, besteren eskutitzak irekitzea baino askoz arriskutsuagoa den zerbaitetan korapilatuz.