David etorkizunari begira aukera gutxi dituen 25 urteko gaztea da. Osloko hiriguneko gimnasio batean erdipurdiko gaizkileen artean igarotzen ditu egunak. Hala ere, bertan etxean baino hobeto dago: bere aitak gaixotasun larri bat dauka, anaiak Down sindromea, eta amarekin ez da ondo konpontzen. Harik eta egun batez Davidek bere anaiaz arduratu beharko duen arte, bere lehengo gaizkideak gainetik kentzeaz gain. Behin dena galdu duenean, Davidek hutsetik abiatuta bere bizitza berregiteko aukera izango du.